Monday, January 26, 2009

Huh...did i make the correct decision? Going Polytechnic instead of Junior College. ARGH!
The course that I placed as the first choice in the JAE ialah Aviation Management and Services at Temasek Poly. Huh.

Papa nasihat-ed me to go Poly. Kak eira pun. Aboden pun. Lindah pun. Acu pun. Nenek and atuk pun. Atok pernah kata "Pergi Poly dapat Diploma lagi bagus!". Haha.

Tapi, ada certain orang2 yang nasihat-ed me to go JC.haha. Kak Eila. and....dah lupa ah. haha.

Ramai my friends heading for JC. At first bila dapat result, kecewa jgak. haha. but okay apa, 2a1 and 6B3. haha. at least better than my Prelim kan.haha. Teruk nak mampos.

If go JC dorang kata senang dapat Degree (kena pass A level la). Ada pulak kata Diploma susah untuk go for Degree. Huh.

If I go JC, can minus 4 points haha. Poly pulak 2 points jer. Tak tahu lah. Decision dah pun dibuat!

Mengharap sangat dapat masuk AMS! Orang kata fun.haha. LOL.

Harap me dah buat the correct decision.

PLEASE!

k la...nak sleep.huh.

tak bole la.

ARGH!

No comments:

Post a Comment