Thursday, January 29, 2009

Takot sey esok dapat tahu will I continue my education after Secondary education. Even though the perasaan takot is not as takot ble dapat result hari itu, but still takot.

What if I tak dapat masok AMS?

What if me masok JC? Tak ready lagi sey...

I dunno....


Ok, today went to Ehub and bowl with Anwar, Hakim, Mad, Gerald, Yanen and Lw. Maen 4 games altogether. haha. fun jugak. Tangan pun saket sey. haha. But sadly my "team" consisting Mad, anwar and me kalah against another team diwakili oleh yang laen-laen. Huh. Not fair sey. 3 lawan 4.

My score today was so rabak! haha. dah lama tak maen kot. asyik masuk longkang ajer. GUTTER lah tu...haha.

Lepas bowl went to eat at BBQ Chicken. Makan ayam but dah lupa namanye. haha. OK la. Fun jugak.

Sedih sey bila dengar most of my friends yang quite rapat going to diff schs. Ramai yang masok JC lah. Even yang score tak seberapa bagos. I dunno whether Ive made the right choice ke tak.



.
.
.
.
.
.

ok,

adios,.,.,.,

No comments:

Post a Comment